۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۴

فرماندار شیراز:

عملیات «وعده صادق ۲» نصرت تمام مسلمانان جهان را به دنبال داشت

عملیات «وعده صادق ۲» نصرت تمام مسلمانان جهان را به دنبال داشت

شیراز-فرماندار شیراز با بیان اینکه گستاخی رژیم عربده‌کش،غاصب و کودک‌کش اسرائیل موجب جریحه دار شدن دل‌های مسلمانان شده بود، گفت:عملیات «وعده صادق ۲» نصرت تمام مسلمانان جهان را به دنبال داشت.

لطف‌اله شیبانی در در حاشیه راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات وعده صادق ۲ در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک و تسلیت شهادت مجاهد جبهه مقاومت سید حسن نصرالله گفت: بعد از حمله روز جمعه گذشته رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان که منجر به شهادت دبیر کل حزب الله شد، همه شیعیان و مسلمین دنیا منتظر بودند که ضرب شست محکم به رژیم صهیونیستی نشان داده شود.

وی با بیان اینکه گستاخی رژیم عربده‌کش، غاصب و کودک‌کش اسرائیل موجب جریحه‌دار شدن دل‌های مسلمانان شده بود، گفت: عملیات «وعده صادق ۲» نصرت تمام مسلمانان جهان را به دنبال داشت.

فرماندار شیراز افزود: با این اقدام نیروهای مسلح ایران، رژیم غاصب دیگر جرأت دست درازی به تمامیت ارضی کشورمان را نخواهد داشت که اگر هم حماقت کنند این بار اسرائیل از صفحه روزگار حذف خواهد شد.

شیبانی در پایان تصریح کرد: مردم امروز آمدند تا هم خوشحالی خود را ابراز کنند و هم به دنیا و به خصوص مستکبران جهان ثابت کنند همواره محکم و استوار در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام ایستاده‌اند.

کد خبر 6245126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha